banner

V-ati gandit la o schimbare de cariera? Sau poate sunteti la inceput in domeniul Imobiliar? Homelife vrea sa stea de vorba cu dumneavoastra.

Nimic nu se compara cu inceputul unei noi perioade in viata, in care ne imbarbatam si ne autoprovocam in vederea reevaluarii situatiei actuale, re-analizarii telurilor propuse si ne indreptam pasii catre o directie pozitiva. Noi, cei din HomeLife, ne tinem cuvantul dat si oferim agentilor nostri cele mai bune programe de instruire, cele mai bune servicii si cele mai performante instrumente de marketing din domeniul imobiliar. Haideti sa urmarim impreuna daca urmatoarele caracteristici ale unui reprezentant HomeLife vi se potrivesc dumneavoastra si scopurilor pe care le aveti:

Deveniti partener cu un lider...HomeLife

Daca doriti un nou inceput , contactati-ne.

Higher StandardsTM

1. Agentii HomeLife isi cunosc foarte bine scopul activitatii.

Accomplish PictureSunteti orientati catre succes si aveti o viziune clara asupra obiectivelor afacerii Dvs. atat pe termen scurt, cat si pe termen lung. Odata ce ati hotarat asupra asteptarilor pe care le aveti de la aceasta, s-au definit scopurile si v-ati planificat activitatile pe care trebuie sa le indepliniti. In mod constant va reevaluati implicarea in afacere, revizuiti si finisati telurile companiei cu regularitate, astfel incat viziunea Dvs. progreseaza vizibil si poate fi modificata sau schimbata in functie de conditiile pietei. Cel mai important lucru este ca viziunea Dvs. este profitabila si acest lucru va motiveaza.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

2. Agentii HomeLife nu fac doar vanzare. Isi stabilesc proceduri de lucru.

Accomplish Picture Intelegeti faptul ca pentru a avea o cariera imobiliara de succes trebuie sa va sistematizati intregul proces de lucru. Facand aceasta, veti fi capabili sa luati mici pauze fara a pierde controlul asupra afacerii. Sunteti un maestru al organizarii timpului, aveti o eficienta incredibila si sunteti capabil sa delegati sarcinile de rutina in timp ce va concentrati pe activitatile productive. Lista Dvs. de contacte este o prioritate pe care o imbogatiti periodic, construiti relatii sigure si de incredere cu intreprinzatori care va cunosc si sunt familiarizati cu Higher StandardsTM ale serviciilor imobiliare pe care le reprezentati. In timp, afacerea Dvs. imobiliara va creste constant si va va oferi multe satisfactii.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

3. Agentii HomeLife se specializeaza si se concentreaza pe segmente de piata specifice.

Accomplish Picture Nu veti mai incerca sa multumiti pe toata lumea si realizati ca zilele acelea au trecut. In schimb, ati identificat trei sau patru domenii care se potrivesc calitatilor, experientei si personalitatii Dvs. Poate e vorba despre interes geografic sau poate va intereseaza mai mult un anumit tip de proprietate, cum ar fi cele comerciale sau de lux. Ca si agent imobiliar experimentat veti alege sa lucrati cu oameni care va plac si cu care aveti interese comune. Nivelul de incredere exista sau poate fi mult mai usor stabilit si in plus exista atractia magnetica exercitata asupra clientilor in momentul in care sunteti relaxat si increzator.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

4. Agentii HomeLife sunt foarte buni organizatori ai timpului si a prioritatilor lor.

Accomplish Picture Ati inteles pana acum ca a avea o viziune si un plan de aplicare al ei este punctul de plecare, insa adevarata realizare consta in implementare. Astfel, va concentrati pe un castig cat mai eficient pentru timpul investit. Va prioritizati sarcinile si alegeti activitatile cu nivel ridicat, cum ar fi contactul cu persoanele pe care le aveti in agenda de lucru, in loc sa permiteti sa fiti distras de barfele din birou sau plangerile despre dozatorul de apa. Aveti o minte orientata catre castig si sunteti ferm convins ca trebuie sa dati randamentul zilnic stabilit. Va automotivati, nu aveti nevoie sa fiti tinut de mana si realizati ca disciplina este cheia organizarii timpului.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

5. Agentii HomeLife sunt vizionari - ei sunt orientati spre tehnologie.

Accomplish Picture Intelegeti faptul ca pentru a intra in jocul acestei piete competitive trebuie sa aduceti serviciul de Higher StandardsTM la un nivel asteptat de clientii Dvs. Nu trebuie sa asteptati pana sunteti fortat sa invatati o tehnologie noua, ci o adoptati inca de timpuriu. Profitand de avantajele tehnologiei moderne, veti reusi sa optimizati procesele afacerii imobiliare si sa va sistematizati afacerea. Stapaniti foarte bine lucrul cu calculatorul, aveti implementat un procesor de texte pentru corespondenta, o aplicatie de gen Powerpoint pentru a crea materiale de marketing, un web-site plin de informatii imobiliare, o baza de date integrata cu un program de posta electronica pentru a mentine contactul cu clientii Dvs; in sfarsit, un sistem de management financiar pentru a urmari bugetul. Nu este obligatoriu sa folositi ultimul racnet in materie de tehnologie, dar este necesar sa fiti competent cu uneltele pe care le folositi.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

6. Agentii HomeLife inteleg ca scopul lor primar este activitatea de MARKETING.

Accomplish Picture Ca si profesionist de varf in domeniul imobiliar, nu sunteti numai orientat spre vanzari dar si spre afaceri si marketing. Intelegeti ca atragerea de noi afaceri va ofera o satisfactie mai mare decat alergatul constant dupa noi clienti. Astfel, aveti un plan irezistibil de marketing care va defineste cu adevarat propunerile unice pe care le aveti in domeniul vanzarilor si incorporeaza tot portofoliul sistemului de marketing HomeLife. Desi oferiti servicii impecabile, acest lucru nu este relevant atat timp cat nu vi se da ocazia sa aratati potentialul maxim. In consecinta, puternicul plan de dezvoltare al afacerii este conceput sa va pastreze in lumina reflectoarelor astfel incat sa fiti accesibil pe piata.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

7. Agentii HomeLife se ataseaza de idealul lor si-l urmeaza cu credinta.

Accomplish Picture Marketingul efectiv este cheia catre atragerea de noi potentiali clienti, insa activitatea de "urmarire" este cheia catre convingerea unui nou potential client sa incheie o tranzactie. Baza de date computerizata este cheia pastrarii contactului cu noii clienti recrutati care nu sunt pregatiti, nu doresc sau nu au capacitatea necesara pentru a incheia o tranzactie in momentul actual, dar vor fi gata in viitor. Prin mentinerea contactului cu potentialii clienti, construiti o relatie de incredere in serviciile oferite. Retineti regula lui 7: Clientii noi trebuie sa fie contactati de minim 7 ori inainte sa se concentreze asupra ofertei si sa va dea atentie.Veti fi rabdator, dedicat si niciodata nu veti renunta la acesti potentiali clienti. Oamenii prefera sa lucreze cu profesionisti pe care ii cunosc, ii plac, in care au incredere si care nu renunta niciodata.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

8. Agentii HomeLife sunt integri, ... si au o atitudine optimista.

Accomplish Picture Sunteti un invingator si va asteptati sa castigati. Sunteti convins ca puteti obtine orice va propuneti. Pentru a avea o stare de spirit buna este necesar sa aveti incredere in faptul ca puteti ajunge un bun performer. Vizualizati mental situatii ale pietei imobiliare si formulati raspunsuri pentru fiecare din aceste situatii. Prin urmare, nu va e frica de obiectii, ci realizati cat de benefic este sa afisati incredere de sine in timpul intalnirilor pe care le aveti. Concurati cu ceilalti prin valoarea pe care o aveti si nu prin pret, si veti demonstra fara echivoc valoarea pe care o aveti fata de clientii Dvs. Sunteti atasat de Higher StandardsTM si nu veti accepta ca acestea sa nu fie respectate atat personal cat si de ceilalti.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

9. Agentii HomeLife isi construiesc o retea puternica de relatii printre oamenii influenti.

Accomplish Picture Sunteti activ implicat intr-un cerc de oameni influenti, asa cum sunteti implicat si in construirea si pastrarea unor relatii in comunitate. Va oferiti voluntar in toate asociatiile locale, participati la toate evenimentele si faptele caritabile unde pot fi vazuti jucatori de calibru. Sunteti recunoscut si apreciat pentru atitudinea de om muncitor si pentru exceptionala calitate a serviciilor prestate. Astfel, aveti o vasta sfera de influenta din care puteti primi referinte la nivel inalt, precum si recomandari scrise. Nu este vorba despre oamenii pe care ii cunosti, ci mult mai important, despre cei care te cunosc pe tine.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

10. Agentii HomeLife muncesc din greu. Ei fac mai mult decat promit.

Accomplish Picture Aveti valori ridicate. Etica este un mod de viata. Nu cautati scurtaturi, ci va straduiti sa faceti lucrurile la cele mai inalte standarde. Desi reputatia afacerii Dvs. se bazeaza pe eforturile facute, cateodata, micile favoruri cerute de clienti trebuie acceptate, pentru a face ca tranzactia sa mearga fara probleme. Faceti toate aceste lucruri in plus prin rabdare, integritate si multa munca, si niciodata nu va propuneti sa faceti un lucru altfel decat foarte bine. Sunteti complet dedicat conceptului Higher StandardsTM in toate activitatile imobiliare practicate.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

11. Agentii HomeLife sunt foarte sociabili si mai ales ascultatori activi.

Accomplish Picture Sunteti o persoana comunicativa, foarte rabdatoare, care pune intrebari pertinente si invata din raspunsurile primite, pentru a determina care sunt nevoile si dorintele clientului. A asculta este o calitate, pe care o imbunatatiti continuu. Intotdeauna spuneti adevarul, comunicandu-i clientului informatii care au la baza fapte si statistici ale pietei, nu lucruri ce i-ar fi pe plac acestuia, dar fara o baza reala.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

12. Agentii HomeLife investesc constant in autodezvoltare.

Accomplish Picture Dvs. sunteti cea mai importanta resursa a afacerii Dvs. Prin urmare, sunteti un consumator constant de informatii, intr-o continua perfectionare. Intotdeauna cititi, va inscrieti la seminarii, audiati programe, participati continuu la programe educationale si schimbati idei cu colegii Dvs. Monitorizati piata din toate punctele de vedere si solicitati feedback, astfel incat sa va puteti ajusta practicile de afaceri. Munciti fara intrerupere pentru a gasi cea mai buna cale de a va atinge scopul propus.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

13. Agentii HomeLife sunt familiarizati cu regulile si dispozitiile locale din domeniul imobiliar.

Accomplish Picture Succesul in domeniul imobiliar il ating cei care cheltuiesc resurse de timp si fac eforturi pentru a deveni profesionisti. Acest lucru presupune sa aveti cunostinte despre legile, regulamentele si reglementarile locale, regionale si nationale, iar prestatiile oferite sunt in litera si spiritul acestor legi. Cunoasterea regulilor, reglementarilor si a standardelor etice necesita atentie constanta la schimbarea legilor sau la schimbarea interpretarii juridice a legii. Nu exista nicio scuza pentru a evita obligatia de a cunoaste si respecta regulile, reglementarile si standardele etice ale pietei imobiliare locale.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

14. Agentii HomeLife sunt persoane extrem de grijulii cu ele insele.

Accomplish Picture Cunoasteti foarte bine modalitatile prin care puneti cap la cap prioritatile familiale si de bunastare personala cu cele profesionale din domeniul imobiliar. A fi un producator de top inseamna mult mai mult decat faptul de a avea cea mai mare productie. Este vorba de a onora obligatiile de afaceri in timp ce pastrati respectul pentru viata familiala, relatia de cuplu, copii, sanatatea fizica si mentala si multumirea sufleteasca. Totul se bazeaza pe crearea unui echilibru in viata Dvs., stiind ca fara acest echilibru cariera, sanatatea si chiar viata de cuplu vor avea de suferit. Succesul inseamna sa construiesti si sa mentii calea catre scopurile spirituale, fizice, filozofice, psihologice si financiare.

Inapoi sus

Higher StandardsTM

15. Agentii HomeLife isi ridica incontinuu standardele.

Accomplish Picture Excelenta inseamna sa stabilesti cele mai inalte standarde in tot ceea ce faci. Veti da tot ce aveti mai bun in Dvs. in toate situatiile, in orice circumstanta. Va veti stradui in mod constant sa fiti mai bun la munca si in familie. Recunoasteti ca excelenta este o calatorie ce dureaza o viata de om si va straduiti in fiecare zi sa deveniti mai bun in ceea ce faceti. Va ridicati continuu standardele prin cresterea abilitatilor, ridicand astfel stacheta cu fiecare ocazie. Implementati schimbari in sistemul si obiceiurile Dvs. de viata. Cautati in mod constient orice oportunitate pentru a va remarca. Concentrarea zilnica la atingerea excelentei va duce rezultatele dincolo de asteptari. Sunteti cu adevarat un profesionist HomeLife al celor mai inalte standarde imobiliare.

Inapoi sus