Servicii oferite celor care doresc sa vanda prin HomeLife

Ai decis sa-ti vinzi proprietatea?

Un reprezentant experimentat de vanzari Higher StandardsTM al HomeLife stie ca vanzarea unei proprietati poate fi un proces confuz si complicat. Sansele exista, si Dvs va puneti multe intrebari. Intrebari de genul: „Sa o vand singur, sau sa folosesc un agent imobiliar?”, „Cum aflu pretul corect al proprietatii?” si „Ce costuri voi avea de suportat cand imi voi vinde casa?” Acest ghid va raspunde la intrebarile Dvs. si va va ajuta in tot procesul, din ziua in care va decideti sa vindeti si pana in ziua finalizarii actelor.

Back to Top

Despre HomeLife

Nimeni nu v-a tratat la fel de bine cum veti fi tratat de agentii HomeLife.

HomeLife Realty Inc. a debutat in domeniul imobiliar in anul 1985, iar in acest moment este unul din francizorii de top din acest domeniu, cu peste o mie de filiale si mii de reprezentanti de vanzari, care deservesc nevoile clientilor. HomeLife are afaceri in mai multe tari din lume, incluzand Canada, SUA, UAE, Panama, Portugalia, Romania, Bulgaria si China. In prezent, HomeLife isi continua politica de extindere cu fiecare oras si tara in care are reprezentanti. La baza succesului remarcabil al HomeLife sta promisiunea companiei - Higher StandardsTM. Intiparita in noi toti si in fiecare din reprezentantii de vanzari, promisiunea HomeLife este un angajament unic, catre o conduita profesionala si catre excelenta in cadrul relatiei cu clientii. Aceasta promisiune, alaturi de o puternica dedicare catre implicarea in comunitate, asigura clientii nostri ca au de a face cu reprezentanti de vanzari cu o etica, un grad de cunoastere si solicitudine deosebite. Ceea ce ne deosebeste de competitorii nostri este sistemul de Higher StandardsTM Five Stars MarketingTM.

Back to Top

De ce sa alegi un reprezentant de vanzari HomeLife?

Diferenta o face standardul de calitate Higher StandardsTM.

Vanzarea sau achizitionarea unei proprietati poate fi o procedura foarte complexa. De aceea este bine ca un reprezentant de vanzari HomeLife cu Higher StandardsTM sa fie alaturi de tine in cadrul acestui proces. Din momentul in care oferta Dvs. este listata si pana in ziua in care va primiti banii vom fi alaturi de Dvs, in cadrul intregului proces: publicarea anuntului, analiza ofertelor primite, inchiderea vanzarii, securizarea tranzactiei financiare si chiar in procesul mutarii. Instruirea continua din cadrul centrului de educare al Universitatii HomeLife va asigura ca echipa noastra foloseste nivelul Higher StandardsTM necesar pentru pastrarea unei rate ridicate de succes. Reprezentantii nostri de vanzari sunt cunoscuti pentru entuziasmul lor si pentru ambitia de a fi alaturi de Dvs pana cand veti reusi sa vindeti proprietatea. O parte a promisiunii HomeLife din Higher StandardsTM este „Promisiunea de Disponibilitate” care declara foarte simplu ca reprezentantul Dvs de vanzari HomeLife va fi disponibil ori de cate ori veti avea nevoie de el si va comunica cu Dvs cu regularitate. Reprezentantii nostri de vanzari lucreaza de obicei 5 pana la 7 zile pe saptamana, inclusiv pana seara. Aceasta dedicare in relatia cu clientii este esenta promisiunii Higher StandardsTM. Cumpararea si vanzarea unei proprietati este cea mai complexa tranzactie pe care un individ o poate face. HomeLife o usureaza pentru Dvs. Brandul HomeLife insemna servicii mai bune, agenti de vanzari mai calificati si obtinerea celui mai bun pret posibil pentru proprietatile Dvs.

Back to Top

Noi cunoastem comunitatea in care locuiti

2. Legaturi locale, Forta globala

Reprezentantii de vanzari de la biroul local HomeLife cunosc zona Dvs mai bine ca oricine. Si de ce nu? La fel ca si dumneavoastra, suntem o parte activa a comunitatii. Avand un birou in zona dumneavoastra, o sa descoperiti ca agentii de vanzari cu Higher Standards Homelife sunt buni cunoscatori ai locurilor de parcare, magazinelor si scolilor din vecinatate. Cunoasterea zonei reprezinta un avantaj. Legaturile pe care ni le-am creat in comunitate ne ajuta sa stabilim preturi serioase si atractive, sa gasim agenti de vanzari seriosi si pasionati, sa va prezentam casa la adevaratul ei potential.

Bazandu-ne pe experienta, va vom ajuta sa dezvoltati „capacitatea distincta” a casei Dvs prin vizionarea proprietatii de catre echipa noastra profesionista de vanzari, pentru a descoperi atu-urile ei. Acestea pot fi: o bucatarie renovata, o scoala excelenta in vecinatate, apropierea de o linie de transport sau o curte foarte mare. In timp ce o casa poate fi subcotata de faptul ca se invecineaza cu o groapa de gunoi, o alta poate atrage atentia cumparatorului datorita piscinei ingropate din curte. Descoperind ceea ce face casa dumneavoastra sa fie diferita, ne permite noua sa-i scoatem in evidenta caracteristicile individuale, atragand astfel atentia cumparatorului asupra lor.

Pentru echipa HomeLife, familiarizarea cu comunitatea este doar un alt aspect al Higher StandardsTM promis. A-ti cunoaste comunitatea, insemna a-ti cunoaste strada. A-ti cunoaste strada insemna a-ti cunoaste casa.

Back to Top

Strategia de marketing a celor 20 de puncte HomeLife

Sistemul nostru de marketing de cinci stele

Din 1985, succesul HomeLife a fost bazat pe o companie total dedicata conceptului Higher StandardsTM. La HomeLife, noi folosim planul celor 20 de puncte pentru a vinde proprietati mai repede, in cele mai avantajoase conditii si cu cel mai bun pret posibil. Va vom afisa/lista proprietatea in Serviciul de Listare Multipla - MLS, o baza de date care va permite agentilor imobiliari, brokerilor din toate companiile importante de imobiliare accesul la informatiile proprietatii listate. Proprietatea Dvs va mai fi listata si pe serviciile on-line ale MLS ARAI .

Si totusi, noi nu ne bazam numai pe tehnologie. Vom folosi deasemenea si eficientele metode conventionale de vanzare a proprietatii Dvs, cum ar fi informarea proprietarilor din zona Dvs, aplicand metoda de " Casa Deschisa - Open House", montarea unui semn atractiv HomeLife de vanzare a proprietatii scoasa la vanzare, listarea proprietatii in reteaua interna de francizati HomeLife. Strategia noastra globala se bazeaza pe o originala dedicare catre servirea clientului. Acest angajament pentru clientii nostri este exemplificat de planul de actiune si marketing al celor 20 de puncte Higher StandardsTM, care este promisiunea noastra catre Dvs.

Back to Top

Planul nostru de actiune in 20 de pasi conform Higher StandardsTM

Promisiunea HomeLife catre dumneavoastra

In continuare va prezentam o promisiune in 20 de puncte; sublinierea tuturor pasilor care vor fi facuti in calitate de reprezentant HomeLife pentru a ne asigura ca vom vinde proprietatea dumneavostra cat mai repede, la cel mai bun pret posibil si in cele mai avantajoase conditii.

  1. Pregatirea unei analize de piata pentru proprietatea dumneavoastra
  2. Listarea proprietatii in cadrul Serviciului de Listari Multiple (MLS) Homelife pentru o expunere maxima
  3. Listarea proprietatii in cadrul MLS ARAI
  4. Afisarea proprietatii dumneavoastra la locatiile HomeLife si promovarea acesteia catre angajatii HomeLife in cadrul intalnirilor de marketing.
  5. Pregatirea unei liste detaliate care sa sublinieze caracteristicile, avantajele, si beneficiile proprietatii dumneavoastra
  6. Va vom ajuta sa dezvoltati „capacitatea distincta” a casei Dvs prin vizionarea proprietatii de catre echipa noastra profesionista de vanzari pentru a descoperi atu-urile ei.
  7. Amplasarea unui banner profesional si distinct HomeLife in cadrul proprietatii dumneavoastra
  8. Publicitate in reviste de specialitate
  9. Promovarea vanzarii proprietatii in cadrul comunitatii
  10. Comunicarea regulata catre dumneavoastra a tuturor aspectelor de marketing
  11. Identificarea potentialilor cumparatori pentru a va economisi timpul dumneavoastra
  12. Aducerea la cunostinta dumneavoastra de toate alternativele financiare privind vanzarea
  13. Explicarea programului de garantie imobiliara
  14. Oferirea de servicii de mutare atat catre cumparator cat si pentru vanzator
  15. Comunicarea regulata si oferirea de „Angajament de Disponibilitate ” oricarui client
  16. Servicii de reprezentare si negociere pentru obtinerea celor mai bune preturi si conditii
  17. Furnizarea de informatii relevante pentru vanzarea proprietatii
  18. Urmarirea tuturor aspectelor si detaliilor de incheiere pana cand banii sunt in buzunarul dumneavoastra sau pana cand veti fi pregatiti sa va mutati
  19. Inmanarea unei copii a Planului nostru de Actiune
Back to Top

Listarea

Afisarea proprietatii dumneavostra pe piata

Primul pas al vanzarii proprietatii dumneavoastra il constituie intalnirea cu reprezentantul dumneavoastra imobiliar la locatia proprietatii. Este ceea ce numim „intalnire de inscriere”. Dar inainte de toate este important sa intelegem rolurile celor doi brokeri:

Brokerul care face listarea. Este un broker imobiliar independent angajat de vanzator sa-i reprezinte interesele printr-un contract numit "Contract de Listare". Agentul de vanzari al brokerului de listare face vanzarea in numele brokerului. Brokerul de listare este platit din comisionul agreat in Contractul de listare, dupa care imparte acel comision cu agentul de vanzari conform contractului de colaborare incheiat intre ei.

Brokerul cumparatorului. Este cel care produce un cumparator pentru proprietatea listata, si va imparti comisionul cu brokerul care face listarea. Aceasta tranzactie este considerata "vanzare in cooperare", pentru ca proprietatea este listata de un broker, iar cumparatorul este reprezentat de alt broker. Daca brokerul care listeaza produce si cumparatorul, atunci brokerul de listare primeste ambele parti din comision.

O mica tema.

Inainte de intalnirea pentru semnarea contractului de listare, atat vanzatorul cat si agentul de vanzari care va face listarea au niste teme de facut. In timp ce vanzatorul aduna toate documentele cerute de agent, agentul de vanzare va studia istoricul recent al tranzactiilor proprietatilor comparabile din zona, cat si a proprietatilor care sunt de vanzare pe piata.

Nu exista nici un loc ca acasa.

La intalnirea pentru evaluarea proprietatii listate, agentul de vanzari va dori sa inspecteze intreaga proprietate, cu curtea si anexele aferente, pentru a deveni familiar cu specificatiile particulare si planul cladirii.

Probabil ca v-ati bucurat de traiul din casa Dvs. si ati fost multumit de particularitatile unice ale acesteia. Reprezentantul Dvs. de vanzari care a facut listarea, va dori sa-i spuna potentialului cumparator despre particularitatile unice ale casei si comunitatii. Fii pregatit pentru specificatii concrete despre scolile, bisericile, supermarketurile, transportul in comun, cat si despre alte facilitati dorite intr-o comunitate, deasemeni pentru alte particularitati deosebite ale casei care nu sunt evidente.

Amintiti-va intotdeauna ca potentialul cumparator va face „prospectare comparativa” si va fi constient de toate diferentele subtile ale caselor de vanzare din acea zona. Fiti pregatiti sa va informati agentul de vanzari care a facut listarea, de ce prezentarea noastra este diferita de orice casa prezentata in mod poetic, in razele soarelui intr-o dupa-amiaza de iarna.

Fisierul profilului proprietatii.


Pentru a da posibilitatea reprezentantului de vanzari sa pregateasca o fisa elocventa de prezentare a proprietatii, vanzatorul trebuie sa ne puna la dispozitie, o serie de documente si informatii specifice ale locatiei si regimului juridic al acesteia. Acea fisa elocventa este lasata la proprietatea listata pentru agentul de vanzari. Pentru ca aceasta lista este destul de lunga, intelegeti de ce este mai bine sa adunati toate documentele si informatiile inaintea intalnirii pentru vizionare. Materialele adunate pot / vor include:

- Instiintare de ridicare a ipotecii. O adresa trimisa de vanzator, catre creditor, prin intermediul Brokerului imobiliar, pentru notificarea creditorului de intentia ridicarii ipotecii pentru a diminua plata anticipata a dobanzilor penalizatoare ale vanzatorului. (Vanzatorul va pune la dispozitia Brokerului imobiliar adresa creditorului, balanta imprumutului, ani ramasi de plata la ipoteca actuala, PITI(Principal, Interest, Taxes, Insurance) si nivelul dobanzii practicate.)

- Inspectia Sanitara de conformitate. Daca proprietatea este corespunzatoare din punct de vedere sanitar, inspectiile curente facute de catre autoritatile sanitare sunt solicitate in timp ce casa este locuita. Reprezentantul de vanzari care face listarea de obicei aranjeaza inspectia dupa ce contractul este ratificat.

- Raport de evaluare al bancii. Creditorul de obicei solicita un raport de evaluare pentru a se asigura ca proprietatea este adecvata pentru o garantie colaterala imprumutului. Raportul de evaluare poate fi comandat inainte (platit de vanzator), dar este mult mai uzual, dupa ce „o intentie de cumparare” este acceptata, sa fie platit de cumparator.

- Impozite / Servituti. Reprezentantul de vanzari care face listarea / prezentarea va cere vanzatorului a aviza daca sunt impozite si servituti existente pe proprietate, care trebuiesc platite, sau incluse in contractul de cumparare si transmise mai departe.

- Taxe pe proprietate. Vanzatorul pune la dispozitia cumparatorului un istoric al impozitului pe proprietate achitat pentru ca sa se poata rambursa partial vanzatorului o parte din impozitul achitat in functie de momentul transferului proprietatii.

- Utilitati. Vanzatorul va pune la dispozitie un istoric al ultimelor 12 luni ale facturilor de utilitati, inclusiv de gaze, electricitate, canalizare, apa si gunoi unde e cazul. Cei mai multi cumparatori vor dori sa afle continutul acestui istoric.

- Documente utile. Daca este posibil, vanzatorul va pune la dispozitia agentului de vanzari: documente ale asociatiei proprietarilor / locatarilor, harti detaliate ale zonei, planurile cladirii, descrieri legale ale proprietatii, polite de asigurare ale imobilului, etc.

„Ce transmitem? ”

In anticiparea ofertei cumparatorului, vanzatorul trebuie sa fie pregatit sa puna la dispozitia reprezentantului de vanzari care face listarea / prezentarea, o lista cu bunurile personale care vor fi incluse in proprietatea scoasa la vanzare. Exemple: draperii, suporturi / sisteme de sustinere pentru draperii, combustibil pentru incalzire ramas in rezervor, lemne de foc, masina de spalat, uscator, cuptor cu microunde, produse chimice pentru intretinerea piscinei, marchize, usi si ferestre de protectie impotriva furtunilor, paravane, jaluzele / obloane, sisteme de aer conditionat montate in ferestre, etc. Vanzatorul trebuie sa retraga de pe lista tot ce nu se transmite cumparatorului.

Acordul asupra listarii proprietatii pe piata.

Cand vanzatorul este pregatit sa scoata la vanzare proprietatea, acordul listarii acesteia este completat cu indicatii specifice asupra perioadei de timp a listarii (perioada de timp pentru care vanzatorul este dispus sa ofere exclusivitatea companiei de imobiliare pentru care lucreaza agentul de vanzari), si semnat de vanzator. Acum aveti o listare exclusiva a proprietatii de vanzare.

Analiza comparativa a pietei - CMA (Comparative Market Analysis)

Maximizarea valorii de piata.

Pregatirea unei analize comparative de piata este un instrument important pentru reprezentantul de vanzari "HomeLife Higher StandardsTM", folosita pentru a va ajuta sa obtineti cel mai bun pret posibil pentru proprietatea Dvs. Analiza presupune studierea istoricului de tranzactii imobiliare din zona Dvs. pentru o mai buna intelegere a conditiilor de piata la acel moment.

Sunt patru pasi pe care agentul de vanzari HomeLife ii va face in pregatirea analizei comparative de piata:

  1. Agentul Dvs. de vanzari HomeLife va considera pretul platit pentru cel putin ultimele trei proprietati vandute in zona
    Aceste proprietati vor fi comparate in dimensiuni cu a Dvs. si impreuna vor identifica un pret realist pe care cumparatorii l-ar plati.
  2. Agentul Dvs. de vanzari HomeLife va considera pretul cerut pentru cel putin trei alte proprietati listate in zona.
    Pentru ca aceste proprietati sunt similare cu a Dvs. aceste proprietati vor reprezenta un criteriu dupa care si proprietatea Dvs. se va evalua.
  3. Agentul Dvs. de vanzari HomeLife va considera apoi pretul cerut pentru minim trei proprietati din zona Dvs. care nu s-au vandut in ultimele 90 de zile.
    Prin asimilare, aceste proprietati ilustreaza riscul supra-aprecierii proprietatii Dvs.
  4. In final, agentul Dvs. de vanzari HomeLife va face uz de toate informatiile obtinute legate de pret si va propune pretul ideal pentru proprietatea Dvs. pentru o vanzare optima.
Back to Top

Piramida evaluarii pretului

Cum afecteaza pretul interesul cumparatorului

* Cand pretul proprietatii Dvs. este peste media pietei, putini cumparatori se vor arata interesati de proprietatea Dvs.

* Cand va evaluati proprietatea sub media pietei, va cresteti numarul de cumparatori interesati.

* In final, pretul stabilit de Dvs. cat si interesul creat vor reflecta intentiile Dvs. de vanzare.

Back to Top