Marketing

HomeLife a fost si este un inovator in concepte de marketing, care nu sunt costisitoare, dar sunt foarte eficiente. Agentii si broker-ii deopotriva pot aprecia puterea unei reclame si a unei promovari de exceptie. Haideti sa incepem o incusiune in lumea unui marketing facut corect si profesional! Si inca mai sunt multe de vazut la HomeLife.

Va putem arata cateva exemple de programe de marketing la care puteti lua parte. Alaturati-va noua si va vom arata "armele noastre secrete".

HomeLife este unul dintre cei mai inovatori promotori din domeniul imobiliar din lume. Pentru mai bine de 25 de ani calitatea publicatiilor noastre a ajutat la o interactiune perfecta intre agentii de vanzari de top si proprietarii sau cumparatorii de proprietati. Noi oferim o oportunitate deosebita pentru candidatul potrivit. In fiecare an HomeLife deserveste comunitati din lumea intreaga, fiind in continua extindere. Experienta si obiectivele noastre au facut din HomeLife unul dintre cele mai recunoscute si de incredere brand-uri din industria de imobiliare.

#In plus fata de publicatiile tiparite, HomeLife este un adevarat pionier in Internet. Am introdus tombola prin Internet pentru a genera surse de tranzactii imobiliare. Astazi, HomeLife.com si HomeLife.ro, cat si alte servicii online ale grupului nostru sunt o parte vitala a programelor de marketing pe care le punem la dispozitia partenerilor nostri.

Ca si francizat HomeLife, veti beneficia de materiale de marketing si marci inregistrate pentru a fi folosite ca solutii de publicitate si promovare pentru agenti si brokeri imobiliari, cat si pentru ceilalti prestatori de servicii din industria imobiliara. Produsele noastre sunt vizualizate de industria de miliarde de dolari ca fiind importante si convingatoare. Francizatul de succes este competitiv, profesionist, cu abilitatea de a urma sistemul nostru de succes demonstrat. Succesul deasemenea inseamna si "un viitor solid" cu recompense financiare pe masura.


# #
#

Cu sute de elemente de marketing existente si cu rezultate dovedite, ne situam in categoria organizatiilor "Higher Standards", care vor lansa si vor da in acelasi timp imaginii Dvs. valoare pentru fiecare ban investit in costurile de promovare. Multi brokeri stiu costul design-ului unei singure piese de marketing, dar a sute de piese? Aceste pachete sunt deja gata pentru Dvs., doar sa le folositi !



#Mascota noastra de marketing in domeniul Distractiei si Recreerii, Jerome Spiridusul, este o componenta esentiala pentru a ne integra mai bine imaginea de succes in comunitate. Personalitatea lui atrage clientii si familiile lor cu o abordare delicata, prin implicarea lui in activitati caritabile in spitale, orfelinate, scoli, etc. Costumatiile pot fi disponibile la cerere in baza unor programari prealabile.

Copiii si familiile isi vor aminti multa vreme cu placere de Jerome. Aceasta trasatura unica il face atat de plin de succes.

Concursul de colorat Jerome, este o simpla imagine pe o foaie de hartie pe care o puteti crea si distribui pentru un banut bucata. Daca aveti la dispozitie acum un calculator si o imprimanta, nu aveti nici un motiv sa ratati promovarea lui in scoli, orfelinate si alte organizatii locale de caritate din zona in care activati. Promovare si prospectare, fara precedent in industria noastra astazi! Incepeti generarea de surse de informatii acum!



#

 

Promisiunea noastra pentru succesul Dvs. in piata: Ghidul Cumparatorului, Ghidul vanzatorului si Propunerile de tranzactii prezentate intr-o forma atractiva pentru mai putin decat costul consumabilelor imprimantei Dvs.! HomeLife a dezvoltat instrumente de marketing pe care trebuie sa le vezi pentru a crede in ele. Orice agent cu orice buget poate presta ca un profesionist. Acesta e avantajul HomeLife. Nu ratati sa va reprezentati mai bine decat in prezent imaginea, cu materiale de prima clasa, disponibile numai prin noi.





Contactati-ne acum!